Kızlar Allah aşkına 4. Ayımız bitmek üzere yahu çocuk uykudan nefret ediyor emziğe de alıştıramadım bi türlü istemiyor 2 saat ayağımda sallıyorum anca öyle uykuya dalıyor tabi bıraktığım an geri uyanıyor uykuya çok direniyor gece gündüz aynı şekilde bebişleri böyle olan anneler varmı yoksa ben kriz geçircem az kaldı😂