Kızlar 3 gün önce sezeryan oldum sütüm yeni yeni geldi. Bebeğim ilk siyah kakalarını yaptı ama dün biraz mama verdim sütüm yetmiyor diye. Mama verdiğimden beri hiç kaka yapmadı en son dün sabah yapmıştı. Bizim gibi durumda olan var mı ya da bunun için ne yaptınız ?