Monimommm Tugba0708 ben hiç olmadı kv çocuk saçsız herlade fln dedi oğlumun doğduğunda bağlayacak kadar saçı vardı şuan da öyle yılda dört kere fln tras ediyoruz
Aslananne1 Tugba0708 ben 🤚😅 hiç mide yanmam olmadı bende herhalde bebeğim kel doğacak diye şakaya vuruyordum ama bi doğdu saçlarını uzatmış ta gelmiş icerde herkes doğduğunda toka aldi 🤣🤣al bağla dediler bide erkek çocuğu düşün 🤣🤣
93sinem93 Tugba0708 mide yanması nedir hiç bilmedim hamilelikte ve oğlum doğduğunda saçlarını toplayabılıyorduk 😅
iperir_bul Tugba0708 çok saçlıyı geçtim alnı yüzü bacakları sırtı kolları her yeri kıl içinde doğdu 😅
Duygu_rodin iperir_bul bende 15 gün oldu doğum yapalı benimkinin de her tarafı kıl yanaklar bile 😂acaba dökülüyor mu bu kıllar
miniknugget Tugba0708 Saçla alakası var mı bilmiyorum ama doğuma yakın mide yanmasından dolayı gece kalkıp kusuyordum aşırı zordu, saçlari ultrasondan bile görünüyordu doktorla gülüyorduk, şuan 2 buçuk aylık maşallah saçlar yele gibi 😂
Ysmndnz_ Tugba0708 ben yaşamadım bebeğim gür ve uzun saçlı doğdu ama 4 ay içinde yarısı döküldü bizde 3 e vurduk saçını
Emily37 Tugba0708 her iki gebeliğimde de asla mide yanmam olmadı çocuklarımın ikiside saçlı doğdu maşallah.arkadaşlarımında tam tersi mide yanmaları çok oldu bebekler saçsız doğdu😂mide yanmasının saçla alakası yokmuş ebe bir arkadaşım öyle demişti
Yozgat_0987 Benim bebeğim inanılmaz saçlıydı ama hiç midem yanmadı çünkü bebeğim sürekli baş aşağıydı o yüzden sorunsuz bir hamilelik geçirdim diyebilirim bu anlamda
Ucansupurge Tugba0708 ✋ hiç mide yanmam olmadı baya gür saçlı doğdu kızım. Hatta doğumda doktor gösterdi ilk tepkim aaa saçlı ya bu oldu 😂😂😂😂
35lavanta Tugba0708 ikisindede gavisconla yaşadım ikiside saçsızdı 😂😂😂 ben inanmııyorum buna zaten ya
tekbasimabakiyorum Tugba0708 mide yanması ve bebeğin saçlı olmasının tıp dunyasinda bir bağlantısı yok. Hurafe arıyorsanız yazanlar olacaktır
Tugba0708 Eymenikonunannesi14 O zaman umut var ben çok imreniyorum heves ediyorum saçlı doğan bebeklere benimki de doğar inşallah 😅