Evamm001 Yahu geçen daha post attım isal kusma ateş yine ateş ve halsizlik oldu bir çocuk bir ay içerisinde böyle olur mu sürekli niye ateşleniyor
Evamm001 Evamm001 antibiyotik vermekten bıktım sürekli daha kötü olur diye de antibiyotik vermek istemiyorum
Roza28 Bizimde ocak ayı öyle geçti, bir ay boyunca ateş. Berbattı. Sanırım toparlanamadan yine kapmış.