Mickey Merhaba kızlar 2,5 aylık oğlum var 2 gündür gribim bebeğime bulaşır diye çok korkuyorum. Emziriyorum malum ilaç kullanamıyorum. Hangi bitki çaylarını icebilirim? Tavsiyeleriniz nelerdir?
cigdemm Mickey canim maske takarak emzir bana doktor oyle demisti ihlamur ictim ben bide bebegini emzirmeyi birakma onu senin sutun korur
Supermother Mickey kesinlikle maske tak ben de grip olmuştum öyle gezmiştim birkaç gün evde ..yavrunu da bol bol emzir
Mickey Aynen kızlar maske takarak emziriyorum. Sutten geçmiyor biliyorum inşallah nefesimden de geçmez teşekkür ederim hepinize