Damlabuyuk Merhaba herkese Sütüm az olduğu için sağım yapıyorum ama kızım sağdığım sütü içmiyor. Midesi bulanıyormuş gibi öğürüyor. Normal biberonla da versem kaşık biberonla da versem içmek istemiyor. Neden olabilir? Çözüm önerisi olan var mı?