Kızlar belki saçma gelecek bebeğim bir hafta sonra beş aylık olcak gündüz emziriyorum doyuyo ama akşam özellikle altıdan sonra ne kadar emzirirsem de doymuyor ondan mama veriyorum mama vermeme rağmen 2 saat sonra yine acıkıyor açlığa hiç gelemiyor mama verince susuyo kusmuyor sizin de bebekleriniz böyle mi ??