Mehtap-37 9 aylık oğlum kimseyi yaklaştırmıyor tam olarak ne zaman geçer sürekli parka götürüyorum sosyalleşsin diye ama hiçbir gelişme yok
Aysenur77 Mehtap-37 benim kızım 2 yaşında hala aynı yabancı birini görünce kıyameti koparıyor kimse ona baksın istemiyor nPıcam bilmiyorum 🙁🙁🙁
Mehtap-37 Aysenur77 ayy geçmesi lazım değil mi ya o yaşta internette 18 ay sonra geçer yazıyo çok kötü bişey biz evden çıkamıyoruz sokakta biri söylese bağıraraak ağlıyo
Aysenur77 Mehtap-37 bizde aynı bakıcam bilmiyorum bol bol parka götürmeye karar verdim ve oyun grubuna bakalım inşallah işe yarar çok yoruldum çünkü kızımın bu hali bir yana insanlara açıklama yapmak yoruyor
Mehtap-37 Aysenur77 az önce doktordan geldik doktoru görünce başladı ağlamaya eve gelene kadar kesintisiz bağıra bağıra ağladı ben de yoruldum insanlar da garip garip bakıyor o esnada daha çok geriliyorum