Kızlar yarın menenjit aşısının son dozunu yaptırıcam kızıma. 3-4 gündür burnu tıkalı sürekli temizliyorum ama öyle grip ya da nezle hali yok diş çıkarıyor ben ona bağlıyorum. Bu halde aşı yaparlar mı? Hani hasta olunca yapılmıyor ama burnunun tıkalı olması kafamı kurcaladı. Bir bilginiz var mıdır?