Umutveannesi Pera01 1 saat bekletilir en fazla ama ben hiç bekletmiyorum kalanını döküyorum direk, zaten kokusu da değişiyor
Aslananne1 Pera01 biberon bisküvileri var içinde eriyor bebek cekince mama geliyor yani katılasmiyor ama tadi daha güzel oluyor bazı bebekler öyle seviyor ama turkiye de varmi bilmiyorum
Umutveannesi Pera01 kaç aylık bebeğiniz ilk defa mı biberon kullandınız ondan reddetmiş olabilir mi ?
Pera01 Umutveannesi üç buçuk aylık daha önce kendi sütümü sağıp vermiştim biberonla şimdi devam sütünü kabul etmedi
Umutveannesi Pera01 tok olduğu içindir belki emzirmeden bir iki saat sonra tekrar deneyin o zamanda içmezse tadını beğenmemiştir
buse_tetik Pera01 bizim doktorumuz de oda sıcaklığında en fazla 1 saat dedi ama ben hiç bekletmedim içime sinmedigi için