9 ay 20 günlük kızım bizimle uyuyor. Akşam uykusuna geçerken yanına yatıp emzik ve pışpışla uyutuyorum. Ama gece uyandıkça meme veriyorum maalesef, başka türlü uyumuyor. Doğal olarak çok sık uyanıyor ve her uyanmada çığlık kıyamet ağlıyor.
Gece emerek uyutmayı bıraktırmak niyetim. Bir yakınım üç gece uyandıkça babası uyutsun, sen görünme, unutur dedi. Üç gece çok zor geçer, ama memesiz uyumaya alışır dedi.
Beşik reddi de var bizle uyumaya alıştığı için. Bir kere denemiştim ortalığı yıkmıştı.
Şimdi bu bayramda bi şekilde eğitim vereyim diyorum. Arkadaşın dediği gibi babası mı uyutsun bizim yatağımızda yoksa temelli beşik mi denesek? Beşikte denersek ben denerim çünkü babası beşikte hiç uyutamaz diye düşünüyorum.
Napsam bilemedim. Bayram süresince izinliyim yani 3-4 günüm var sadece