Oelif diş etini doğal olarak açıp içinden bir cisim çıkartmak göründüğü kadar kolay olmasa gerek ;) aynı zaman diliminde aynı şikayetlerle başlamıştı oğlumun diş serüveni ve bir ay sonra alt iki diş aynı anda merhaba dedi ve tam olarak çıkana kadar ortalama iki hafta şikayetler devam etti. Tam uyku düzeni geliyor aaaa normale mi dönüyoruz derken üst dişler başladı ve geçen hafta üst bir diş geldi:) gece uyurken sanki dışardan bir müdahele olmuş gibi çığlıklar , huzursuzluklar, kucaktan inmeme ve iştahsızlık… yalnız alt dişlerden sonra kehribar kolyesi taktım ve üst dişler alt dişlere göre daha sakin geçiyor, deneyebilirsiniz. Karanfil ezip zeytinyağında buzdolabında bekletip diş etine sürüyorum, rahatlıyor ve hoşuna da gidiyor. Onun dışında hiç bir kimyasal ilaç jel kullanmadım işin açığı. Sabırlar dilerim