didemnacar Herkese merhaba, bebeğim 3 bucuk aylık geceleri emziği düşünce uyanıyor. Ben artık sürekli kalkmaktan çok yoruldum. Yaşayanınız varsa nasıl çözüm buldunuz
Umutveannesi didemnacar dalınca çıkarın emziği. O şekilde de uyanmaya devam ediyorsa maalesef emziği kendi almayı öğrenene kadar emzik düştükçe uyanır. Böyle devam ederse daha küçükmüş emziği bırakmanız daha iyi olur. 9 aylık falandı oğlum artık kendi almayı öğrenmişti geceleri kalkmıyordu buluyordu kendi takıyordu ağzına
Ysgl26 didemnacar aynı postu bende açtım aylar önce😁 6 aydan sınra emziği kendi bulup ağzına takana kadr malesef böyle oluyo
didemnacar Ysgl26 ay cok sinir bozucu değilmi artık resmen nöbetleşe uyuyoruz eşimle bizim küçük beyefendinin emzik sevdası yüzünden 😀