Merhaba anneler, benim oğlum 3 aylık oldu artık. Erken doğduğu için silikon uçla başlamıştık. Tüm çabalarıma rağmen bırakmadı. Son 1 aydır da memeyle mücadele ediyor resmen sebebini bilmiyorum. Uykulu iken gayet güzel emiyor uyanıkken memeye geldiğinde yay gibi geriliyor ağlıyor emmek istemiyor. Bazen çok emmek istese de memeyi aldığında öğürüyor. O an sakin bıraktıktan oynuyorum artık iyice yorulunca tutuyor memeyi. Anlayacağınız ben bu işi çözemedim meme reddi mi başka bir şey mi? ilk bebeğim olduğu içinde anlayamıyorum. Bilen biri yardım etsin lütfen :((