Evden çok çıkmam genelde annemgile giderim sadece orada da ilk 3 gün gece gündüz uyanır bugün misafirliğe geldik normalde uyku saatlerinde uyurdu bugün zar zor uyudu ayağımdan indirince uyanıyor sürekli ayağımda kalmak istiyor yerini mi yadirgiyor korkuyor acaba şuan 3 aylık… Ayağımda sallamadigim halde duruyor uyanmiyor indirince 5,10 dk demeden kalkıyor
Sizde de oluyor mu böyle bir durum