Kızlar selam. Bebeğim 7 aylık ve sanırım laktoz intoleransı var. Alerji testine götürdüm sütten alerjisi çıkmadı ama içeriğinde laktoz olan gıdalar tüketince karnı şişiyor gaz yapıyor ve çok çok kusuyor. Başına gelen var mı bu durumlar da ne yapmam gerekıyor