22 gunluk bebeim var. Memeden almiyor bir turlu olmadi. Sagarak veriyorum. Her iki saatte bir 2.5 cc.. sutumun yetmedigi yerde mama takviyesi ise 2 cc olarak veriyorum.. kolik ve reflusu olan bir bebek.. kustugu icin cokmu veriyorum bilmiormmm. Sizler kacc cc veriyorsunuz?