Bebeğim 17 aylık.Çamaşır makinesi düğmelerine sürekli basıyor.çocuk kilidi var ama sadece açma kapama tuşunu kilitlemiyor ve oğlum da bunu keşfetti gidip ona basıyor. Daha önce başına gelen mutlaka vardır nasıl bir çözüm buldunuz biz çıkamadık işin içinden. Önüne engel de koyamiyoruz tam ocağın altında olduğu için ya çocuk tırmanıyor tehlikeli ya da ben iş yapamıyorum. Fikir verin lütfen