Kızlar öncelikle merhaba
7,5 aylık bi kızım var ve ismiyle seslendiğimizde bakmıyor. Yani tam olarak bakmıyo gibi değil ama işine gelirse bakıyo gibi. mesela önünde oyuncak varsa veya bir seyler inceliyosa 10 kere seslensekte bakmıyor. Bu durumu yaşayan var mı?