tugbaninpenceresi Arkadaşlar nolur bana bir fikir verin çok kararsız kaldım. Ev tipi anakucakları varya kullandınız mı memnun kaldınız mı, alıp da elimde patlasın istemiyorum bana bir fikir verin lütfen 🙏❤️
Haribo42 tugbaninpenceresi bn tiny love marka kullaniyorum 1 bucuk aylik oglum valla cokkkkk memnunum
zynpdmr90 tugbaninpenceresi ben 100 tl civarı satılan salıncaklardan kullanıyorum yerde olan okadar memnunumki anlatamam salla salla uyut ayaklarında yorulmuyor uyandımı hafif salla tekrar uyusun
Gmzaz tugbaninpenceresi bebeğiniz kaç aylık? Bence bu durum bebege göre de değişiyor. Ben oğluma nuna'nın ana kucağını aldım. 60 kg'ya kadar taşıyor almışken uzun süre kullanayim diye düşündüm ama 1 kere onda uyuduğunu görmedim. 1-1.5 ay kadar icin de oyuncaklarla oyalandi o kadar.
zynpdmr90 https://www.hepsiburada.com/svava-portatif-bebek-hamak-besik-sari-p-HBV000000G6VN?magaza=svava Bak tıkla linke en güzel bu ohh hem ucuz hem rahat
zynpdmr90 Asyam41 https://www.hepsiburada.com/svava-portatif-bebek-hamak-besik-sari-p-HBV000000G6VN?magaza=svava bu tarz olan hatta daha düşük fiyat bulabilirsenizde alın marka önemli değil hepsi aynı kalite oluyor valla çok rahat bi sistem