Kızımın günde 4-5 defa gözleri dalıyor öylece dalıp gidiyor hareket etmiyor sonra birkaç sn sonra normale dönüyor pat diye. Daha önce başka sebepten nörolojiye götürmüştüm eeg falan çekildi temiz çıkmıştı doktor epilepsi tarzı bir şey olmadığını söylemişti. Ama otizmde de göz dalmaları olurmuş. Bilgisi olan var mı?