Kızlar geçen gün sağdığım sütlerden verdim kızıma 120 cc kadardı toplam. 70 cc bi sağdım 50 cc bi sağdım. İkisini birleştirip verdim. Hepsini içti ama benim iki göğüsümden toplam 60-70 cc anca çıkıyor. Bazen memeyi emdikten sonra ağlıyor huzursuz oluyor acaba yetmiyor olabilir mi? Geceleri emzirince bazen 3-4 saat uyuyor bazen uyumuyor yani bezleride 5-6 kere alıyorum günde 40 günde 1 kilo almış. Çok ikilemdeyim mama takviye yapmalı mıyım sizce?