Bebelac gold1 kullanıyorduk 1 hafta boyunca çığlıkla içiyordu zorla vermeye çalışıyordum olacak gibi değildi doktor kontrolü altında değiştik mamayı sma optiprio kullanmaya başladık başlarda ağlıyor yine sonra duruyor ve eskisi gibi içmediğini fark ediyorum, bugün 2 aylık oldu gerçekten keşke anne sütü içseydi diyorum hep gaz problemimiz de var mama daha çok tetikliyor. Mama değiştik kabız oldu sanki bilmiyorum cidden işkence mama hazırlamak yapmam ne bileyim ya Allah yardımcımız olsun