cnn29 Kızlar bebegimde dün bu damlaya başladım, ama hep uyku halinde oldu. Mama için zor uyandırıp içirdim, yani ben damladan dolayı diye düşünüyorum, aynı şeyi yaşayan varmı acaba?
Hilal28 Mamadan dolayı uyuyor olabilir. Nurse harveys 3 ay kullandım öyle birşey olmadı hatta sık sık uyanırdı yine de gazdan