Canım kesinlikle uyandır. Allah korusun sarılık olur. Emmedikçe kan şekeri düşer uyanması zorlaşır. Islak bir bezle yüzünü silersen altını açarsan hemen uyanıyorlar ben öyle yapıyordum. Bir de benimki de pek emmiyordu. Mama destekli gittim ben hep sağıp sağıp verdim bir de