busraterim emzirirken vücuttaki su çekildiği için susuyoruz. Ben sanki çölde günlerdir susuz kalmış gibi oluyordum. Hep de içerdim su emzirirken. Birşey olmuyor. Zaten direk su değil yediklerinizle beraber su süt oluyor. Endişelenmeyin, bol bol ve rahat rahat suyunuzu için☺️