2 tane ablam var 5 tane de yeğenim var onlar şimdi büyüdüler en küçüğü 9 yaşında ama hatırlıyorum bebeklik zamanlarını gaz dönemi bitince ablalarım uyuttuklarında en az 2 saat gündüz uykuları oluyordu günde 3 kez gündüz uykuları oluyordu şimdi 4 aylık bebeğim var 2.aydan beri gündüz uykusu yok uyutursam da en fazla yarım saat uyuyor burada bir çok annede post açıyor uyumuyor diye cidden yeni nesil bebekler mi değişti anlamıyorum beş yeğen gördüm benim bebek gibi değildi hiç biri 😀