Ya kızlar 6,5 aylık bebeğim var geçenlerde gece çok kalktı durdu ben de sersem olmuşum gözüm kapalı kalkıp kucaklayayım derken anne yanı beşiğin üstüne düştüm beşikte benle düştü içinde bebeğimle 🤦♀️ sabaha karşıydı zaten saat, ağlamadı mızıkladı uyandı sonra eşim de ben de bir kaç saat gözlemledik anormallik olmayınca hastaneye gitmedik. Derken geçen gün yürüyüşe çıktık oğlumla, bebek arabasındaydı, oto koltuğa oturtmak için arabanın kenarına koydum o sırada telefon çaldı normalde o durumda açmam ama boşluğuma geldi ve kafam karıştı bebek arabasının frenine basmamışım kaldırım yüksekti bebeğim de öne doğru eğilince sanırım bebek arabası hareket edip arabanın kapalı kapısına çarptı, bu defa çok ağladı alnı falan kızardı hastane yakındı koştur koştur götürdüm, hikayeleri anlattım, muayene edip röntgen çektiler bir şeyinin olmadığını söylediler ama ben çok kötü oldum. Nerdeyse 7 aydır kirpiğini yere düşürmemişimdir çok çok dikkatliyimdir ama bu bir hafta beni psikolojik olarak aldı duvara çarptı resmen. Eşim son zamanlarda çok yoğun çalışıyor, hiç destek almıyorum ve biraz yıprandım, acaba çocuğuma bakmaya gücüm mü yetmiyor diye düşünür oldum. Üzgünüm uzun oldu ama içimden atmam lazımdı, son yaşadığımı eşime bile anlatmadım, bi şey demez ama düşme olayıyla aynı hafta olunca cesaret edemedim söylemeye. 😣😣