miray31 Bebeğinin bıngıldağı 1 yaşından önce kapanan var mı? Doktorum ilk 3 ay kapanırsa sıkıntı sonrasında sıkıntı değil diyor yani 6-7. Aylarda kapanması falan. Erken kapananlar bir sıkıntı yaşadınız mı?
aura_meselesi_bu_sekerim miray31 4 aylık olcak kapanmak üzere Bas çevresi düzenli büyüyorsa sorun etme
Mom098 miray31 4 buçuk aylıkken kapandı. Hem sağlık ocağındaki ebe hem de özel hastanedeki doktoru hiç problem değil dedi. Zaten her naneyi önceden yapıyoruz sanki hayatla acelemiz var
miray31 Olimbonii bebeğiniz kız mı erkek mi? Baş çevresi kaç cm? Her ay kaç cm büyüyor? Bizim de bıngıldağımız küçük daha kapanmadı ama
Hndealnathn Kızımın doktoru bıngıldagin kapanmasının bir sıkıntısi yok kapali da doğabilir tüm bebekler vajinal doğuma uygun yaratıldığından bıngıldak kapansa da yan süturlar sayesinde büyümeye devam eder bizim içinde bu büyüme önemli dedi kızımın bingildagi 3 aylıkken olması gerekenden çok çok küçüktü 9 ayına 1 hafta kala tamamen kapandı.her ay rutin şekilde başı ölçüldü şuan 2 yaşında çok şükür sıkıntısı yok
miray31 Hndealnathn çok şükür 🙏🏻 peki baş çevresi nasıldı normalden daha mı küçüktü? Yani her ay az az mı büyüyordu? Bizim de bıngıldağımız küçük de o yüzden soruyorum
miray31 aura_meselesi_bu_sekerim bebeğiniz kız mı erkek mi? Baş çevresi kaç cm? Normal mi ilerliyor baş büyümesi? Bizim de bıngıldağımız küçük de o yüzden soruyorum
miray31 Mom098 bebeğiniz kız mı erkek mi? Baş çevresi her ay kaç cm büyüyor? Bizim de bıngıldağımız küçük de o yüzden soruyorum
asus17 Kapanmayla ilgili değil ama, çökeni duydunuz mu hiç? Bizim de öyle oldu, ama susuz değil, çiş baya yapıyor, neden olur ki
Olimbonii miray31 Erkek bas cevresi 6 aylikken 42 ydi suan 43 olmuştur her ay 1 cm büyüyor doktor büyüyor sıkıntı yok dedi birazda genetik babasinin kafasida cok buyuk degil
Mom098 miray31 kız bebeğim. Her ay büyüme normalinde Doktor söylüyor biz de yazıyoruz ama gelişimi iyi diyor. Her ay büyüyor ama kafası biraz küçük bir kızım var ☺️