Kızlar merhaba iki buçuk aylık bebegim var ve burun dolgusu yaptırmak istiyorum. Ne acelen var demeyin lohusalıkla birlikte bu konuya takıntım iyice arttı aciliyeti var yani. Doktora danıştım yaptırabilirsin sadece ilk gün emzirme sonrasında emzirebilirsin dedi. Yaptıran var mı ? Bir de bebegim sadece anne sütü ile besleniyor biberona alışık değil nasıl yapabilirim denedim içiyor aslında ama anne memesi kadar istekli değil. Yorumlarınıza ihtiyacım var..