Birisi_ Her gun bi urunu 1 tl ye indiriyomus ben bi kere alisvrris yaptim incecik bi kumas geldi iade ettim ama baskalarinin yorumuna bakiyorum herkes begenmis siz ne düşünüyorsunuz
Nursemablk Birisi_ ben aldım gelen tuniğin kumaşını sevmedim ama kazak ve pantolon çok güzeldi. Gelen şallarda öyledi gayet güzeldi. Yani belli ürünler güzel 🤗
Alparslanim1 Birisi_ kesinlikle öyle bi daha asla almam ordan 1 TL lik ürünü geç 5 kuruşumu bile vermem
annesininbali-00 bazı ürünler çok güzel alırken kumaşa dikat edersen güzel ürünler geliyor ben baya alış veriş yapıyorum orda