Sedaalya Kızımın 20.1 ug/ml çıkmış. Referans aralığı yüksek diyor ama devlette yaptırdık. Referans aralığı çocuğa özel değil onu biliyorum. İnternette de bulamadım. Yardımcı olur musunuz bilen varsa. 14 aylık kızım