ElifHaziran2507 7 aylikken ilk yaptirdik 1250ydi 9.ayina giriyo bu ay sonu yine var zam geldi mi bilgisi olan varmi 🌸
Haydinn ElifHaziran2507 vallahi yalan olmasın canım geçen hastane de bi kadın soruyordu özel bi hastane iki tane var sanırım biri için 1030 civarı bişi dedi diğeri için de 1270 civarı bi hastaneyi arayıp sorabilirsiniz aslında sizde değişkenlik gösteriyor sanırım
MinikPandam_ antropologanne ooooo 1250 gibi bir şeydi sanirim biz ilk yaptirdigimizda ne çabuk zamlanmis mayısta 2. Dozlarimiz var nimenrix de var kimbilir o ne kadar oldu. son dozlar için bobregimizi satacağız herhalde tövbe tövbe yaaa nedir bu…