hayalperest2310 bana doktor 20 günden sonra dikişler kendiliğinden düşer dedi ben 33.gunde pedimde küçücük gri ip gördüm sanırım dikişlerim düşüyordu. 1 ay üzerine oturmadim ya sağa ya sol tarafıma oturdum kanamam on gün öncesine kadar açık kahverengi ye döndü çok azaldi sonra adet gördüm sanırım bi beş gün kadar kanamam oldu sonra iki gün hicbisey yoktu şimdi az az kanamam oluyor günlük pet koydum anlamadım ne zaman bitecek acaba