Aryayyyyyyy benim oğlum da 8,5 aylık blw mi bwl mi neyse yapmadım yapmam da bugün bir bayan da yazmış salatalık kaçmış onun da bebeğine çok korkmuş zor çıkarmış, ben sadece önüne çoook minik parçalar koyoyorum (pancake mesela ) ağzına götürüyo elinde eziyor ,kızım da 10 sene yoktu böyle şeyler bi kaybımız olmadı şükür kendi kendine yiyor oğlum da yer