Merhaba arkadaşlar iki gün sonra kızım bir aylık olucak.
İlk zamanlar gece gündüz daha çok uyurdu şimdi bu gündüz uykuları çok kısaldı. Uyanınca ağlıyor memeye gelmek istiyor biraz emdikden sonra sürekli memeyi tutup bırakıyor. Memeden ayırınca başlıyor ağlamaya, kucağımda ve memede uyumak istiyor. Bazen uzun emiyor ama çoğunlukla on dalikadan fazla emmiyor. Evde hiç bişey yapamıyorum, ya emziriyorum ya kucak ya alt değiştirme ya gaz alma.
Hep böyle olcak diye çok korkuyorum, evim çok düzenlidir mesela, kendime bakmayıda severim ama artık banyo yaptığıma şükür ediyorum.
Sizinde varmı böyle tecrübeleriniz?