Aynı şekilde bizim emiyor da arkasından vermiyorum mamayı tek bir öğün bu yazdığım. Gece falan hiç emmeden bunu veriyorum tabi çocuktan çocuğa değişir. Doktorun bizim kilomuza ve ayımıza göre söylediğini yazdım. Karar sizin🌸 Ben de mama kutusuna göre verdim bi ara da gaz yaptı aşırı. Belki sizin öyle olması gerekiyordur deneyin bir. İnternetten yazın bi öğünde ne kadar olacağı kiloya göre hesaplama çıkar