AlyaMavi Bebegim0101 geçmiş olsun takip edilmeli insallah cok hasar kalmaz bazen beyin kanaması oluyor birsey olmuyor da korkmayın noroloji büyüdükçe takip etmeli
Ysgl26 Bebegim0101 prematüre olabilir farkındayım.. benim oğlum da prematüre doğdu neden celalleniyosunuz? Durduk yere çıımadı herhalde bu sonuç neden şüphelenildş ne oldu da görüntüleme yapıldı onu soruyorum
Bebegim0101 Ysgl26 durduk yere oldu.kuvezdeyken oldu 2 aydır kuvezde bu rapor bir önceki raporu bu postu yanlsi paylaşmışm.Obur postuma bskarsaniz orda detayları yazıyor.
Bebegim0101 AlyaMavi hasar kalacak bı bolgede olmamış kanama Cok şükür bide 1.evre kanama evet nöroloji takip edecek.Ama korkum su pıhtı gözüküyor 2.tomografide oda kanamadan kaynaklimi bilmiyoruz