Cnszeze test hiçbir zaman yaptrmadım ben yaptrmakta istemedim noşuna bebeğin canını yakacaklar ve testler genelde hep yanıltıyor sen kendin gözlemlemen lazım bebeğini. Ben diyet yaptıgımda bebegimin şikayetleri geçiyordu egzema yoktu bizde bagırsak tepkiliydi bizim alerjimiz