Denizbkr Aslananne1 isilik olmuş annesii 🥺 ağız mendilini ılık suyla ıslatıp silin. Emziriyorsanız hem emmeden sonra. Bebeğiminde oluyor bizim anne sütünden dolayı maalesef. Silince çabucak geçiyor.
Bukliionur Aslananne1 Mustela Stelatopia serisini kullanmalısınız doktorumuz bize onu önerdi ve geçti maalesef diğer kremler işe yaramıyor😞
Nurbost Aslananne1 benim oğlumda da var bi gün gidiyo sonra tekrar oluyor bi aydır böyle. Bepanthol iyi geliyormuş onu deneyeceğim ben de
Ecenin_Annesi29 Aslananne1 atopik dermatit cilt deniyor bu ciltlere benim kizimda da var buyudukce geçecek demisti doktorum mustelanın stelepia diye kremi var onu onerdi bize pahali ama cok iyi geldi sabah aksam sürüyorum hem yumusatiyor hemde kizariklara iyi geliyor alabilirseniz deneyin derim
Aslananne1 Denizbkr hayir canım emmiyor mama alıyor bide ek gida 10 ay 24 günlük ıslak mendili yıkayıp mi yüzünü sileyim ama geçmiyor onuda denedim bi kere
Denizbkr Aslananne1 mamadan kaynaklıda olabilir o zaman. Ağız mendilleri varya pamuklu veya herhangi pamuklu bir bez sadece bebeğine kullandığın. Onu ıslat ılık suyla hem mamadan sonra sil mutlaka. Tek seferde etki etmiyor maalesef. Ben geceleri bazen silmiyorum. Hemen nokta nokta kabarıyor cildi. Umarım çabucak geçer miniğinin yüzündekiler de.
Nurbost Aslananne1 yok pişik kremiz olanı değil normal kremini aldım .ama henüz gelmediği için denemedim yorum yapamıyorum o yüzden.
miniknugget Aslananne1 Kızımın boynunda oldu böyle geçen hafta , Bepanthol baby kullanıyorum pişik kremi zaten , boynunu ılık suyla pamukla sildim ardından Bepanthol sürdüm 10 dk sonra geçti olmadı bida tavsiye ederim