Merhaba arkadaşlar kızımda süt alerjisi var sadece anne sütü alıyor ve bu ay kilo alımı olmadığı için doktor tıbbi alerji maması verdi ama günlük ne kadar kullanmalıyım? Aynı zamanda emzirmeye de devam edeceğim. Mamadan sonra emmzse diye de korkmuyor degilim.