Bebegimveben1_ Beren2323 hazır su ile kaynatın ve sürekli yıkamaya kaynatmaya çalışın allah korusun enfeksiyon kapma ihtimaliniz olabilir
Bssraa2 Beren2323 hangi marka silikon uç kullanıyorsunuz benim bebeğim de tutmuyordu silikonla emdi silikonu bıraktırmamı söyledi doktor 40 gün kadar silikonu bıraktırıp normal emzirmeye uğraştım pes etmeyin başarırsınız szde bence:)
Beren2323 Bssraa2 lansinoh almıştım ağzına çok büyük geldi tutmadı bugün avent aldım daha deneyemedim siz hangisini kullanıyorsunuz
Beren2323 Bssraa2 peki silikon ucu tutana kadar mama verdiniz mi ben mama da verdim ucu tutsa mama da vereyim mi
Bssraa2 Beren2323 bn avent kullandım en küçük boyunu diğer markalar aşırı büyük bebeklerin ağzına nasıl girsin mantıksız üretmişler
Bssraa2 Beren2323 benim bebeğim sarılık olmuştu zaten sarılıktan dolayı ben mama verdim bir süre uçtan dolayı değil de