Cemileakn Arkadaşlar bende her iki yumurtalıkta da çikolata kisti var tedavi sonrasında hamile kaldım 2 ay önce de doğum yaptım çok şükür rabbim aratmadı şimdi ise kafama takıldı çikolata kisti olup da daha sonralarda tekrar hamile kalmak zor mu oluyor ?
Mucizebebek Cemileakn benm vardı bebeğim olmuyodu patladı hamile kaldım sezaryan oldum doktoruma söyledm kistim vardı diye baktı hiçbişey yok dddi🤷🏻♀️ Patlamış için terttemiz dedi canım
Mucizebebek Cemileakn ama bi arkadaşınn vardı szn gbi tedavi olmuştu ikinci çocuğu oldu sıkıntı olmadı
Mucizebebek Cemileakn yenileyen türden de varmış inş yenilemez ya çok kötü ağrısı sancısı 🤢7 cm idi benmki