Turkiloganne EceDM bende çok korkuyorum bu hal ve tavırlarından dolayı onu da reddedicek diye maalesef
Turkiloganne Yagmur988 iyi 90 cc iciyormus benim bebeğim 5 aylık 60 CC içmiyor sen düşün ilk biberonu da zor kabul etti zaten o da ayrı bir olay 🤦
Turkiloganne BelaCivciv öyle yapacağım emzirme danışmanına gittim lakin bir çözüme ulaşması maalesef bütün tuşlara bastım ama nedense inat bir çocuğum var
Yagmur988 Melmus Banada öyle diyorlar doktorlar benim zorumla ayda 1250 gram alıyor az ve sık veriyorumm bende ağlaya ağlaya içene kadar ağlamaktan bı hal oluyor sonra içiyor
Turkiloganne Kaardelen ev mama mağazasına döndü bütün parami mamalara harcıyorum valla insallah sever de bizde kurtuluruz bu işkenceden 😅
elnr35 Benim bebem de bende az içer ama annem verince biberonu onda daha fazla içiyor bir başkası vermeyi denesin. Ya da havalar güzel artık her gün dışarı çıkarın dışarda verin.Dışarı havası alsın. Uykusu da yemesi de düzelir inşallah 🙏
Turkiloganne elnr35 çok çıkarmak istiyorum ama adım başı köpek hamileyken bile kaç kere kovaladilar 🤦 cesaret edemiyorum bebek arabası ile ne yaparım diye 🤦🤦😅