Didemkck çok küçük bence. Korkutmak istemiyorum, kötüyü çağırmak da istemiyorum ama bu kadar küçük bebeğin ayrı odada uyuması doğru değil. Burada sormak yerine konu hakkında makale okumanızı tavsiye ederim. Burada doğduğu gün odasını ayırıp bununla övünen kişiler bile var. Bir süreliğine odanıza beşik koyabilirseniz, bebeğiniz biraz daha büyüyüp en azından dönmeye, kendini bazı zor anlardan kurtarmaya başladığı zaman odasında yatırmaya başlasanız daha iyi olur