laviniia 10 gün önce Normal doğum yaptım, ilk günler bu kadar çok ağrımıyordu ama dün ve bugün çok ağrımaya başladı. Şişlik var bir de krem sürerken elime geldi. Başına böyle bir şey gelen var mı? Ne yapmam lazım ağrısının geçmesi için
canikoko laviniia doktorunuza danışın bence enfeksiyon kapmış olabilir gibi geldi bana. Batikonla tampon şeklinde pansuman yapıyor musunuz
Rumukcum laviniia batikona baslayinn hemen aciyacak diye korkark diye degil direk bastirarak guzelce surun enfeksiyona dogru gidiyorsunuz benimde oyle olmustu doktor kontrolde kirmizi kirilabilen bisiyin icinde bi batikon verdi hemen toparladi doktora da gidin batikon da surun koku varsa heleki hemen gidin
Krmbraaa laviniia enfeksiyon kapmış olabilirsin doktora görün canım .kantaron yağı ile pansuman yaparsan daha hızlı iyileşir.
laviniia canikoko hayır doğrusu yapmıyorum, eczacı bir sıkıntı olmadığı sürece batikonu almamı önermedi bende almamıştım
Rumukcum laviniia hayir direk batikonu siz eczaciyi niye dinledinizki doktor yazmissa kullanmaliydinuz
canikoko Mutlaka batikona başlayın bence , doktorunuz da yazmış zaten. Hiç yanma da yapmıyor. Gazlı beze döküp her tuvalet sonrası tampon şeklinde uygulayın. Hem çabuk iyileşir hem de enfeksiyon riskinin önüne geçer. Ben çok faydasını gördüm