Haydinn zaten maaşlarınında bir anlamı kalmadı ki Dışarıda bir şoför ile ya da bir fabrika’da çalışan mesai yapan adamlarla aynı parayı alıyorlar artık Umarım bir düzen gelir bu kadar çok çektikleri zorlukların karşılığını daha iyi alırlar… Asker olunca zengin sanıyorlar 😃😃