2,5 yaş ağlama krizleri ile naısl başa çıkıyorsunuz hanımlar?Her şeye karşı çıkıyor sürekli bir muhalefet havası. Kardeş de olunca işler hepten çığırından çıktı. Kırkımız yeni çıktı bu arada. Geçen iftara gittik öyle çaresiz kaldım ki ev sahibine bağırıyor yemek yeme diye kadının da çocukları büyük ve sanki hiç çocuk büyütmemiş gibi garipsedi bir şey demedi ama kendimi çok kötü hissettim neden böyle yaptığını hiç anlamıyorum. Kardeş gelemden önce de vardı giderek arttı…Elim kolum bağlandı çözümü yok mudur? Saatlerce ağlıyor sakin olmaya çalışıyorum ağlaması bitince sarılmasını istiyorum başka ne yapabilirim olmadık şeye bağırıyor. Yine geçende neden babanın sakalı var senin yok deyip ağlamaya başladı bazen gülüyorum yani 😅😔