Bebeğim bir buçuk yaşında. Bir türlü iyileşmiyor sürekli hasta, burnu tıkanık, iştahsız. Doktora her götürdüğümde kutu kutu antibiyotik, şurup, iğne veriyor. Son gittiğimde astım olduğunu söyledi. Nasıl önlemler almalıyım bu tıkanıklık nefes darlığı için. Var mı uyguladığınız önlemler