myemye_12 ben bu ayrimi çözemiyorum sözüm meclisten dışarı size demiyorum fakat neye göre bakmakla yükümlü olmak insan evini zor gecindiriyo kaldi ki anne babama yardim etmekn istesem durklumum iyi olupta belki esim kabul etmeyecek bu bana saçma geliyor.kuranda bir ayrim yok hatta zekat için yardim icin anne baba yakin akraba ve yolda kalmislardan yardim edin diyor ama insanlar ona olmaz buna olmaz diye ayırıyor benim annem cok zor durumda sirf bu hocalar yüzünden veremedim gecmezmiş . İyi de durumum yok normalde de yardim edemiyorum en azından fitreyi vereyim o da olmuyor